یونیک   (یادگیری و نوآوری یکپارجه کسب و کار)

یونیک (یادگیری و نوآوری یکپارجه کسب و کار)

(integrated business learning and innovation)uniq
یونیک   (یادگیری و نوآوری یکپارجه کسب و کار)

یونیک (یادگیری و نوآوری یکپارجه کسب و کار)

(integrated business learning and innovation)uniq

پاورپوینت استراتژی های بازاریابی


پاورپوینت استراتژی های بازاریابی

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های بازاریابی، در قالب ppt و در 69 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف استراتژی بازاریابی، تعریف مدیریت استراتژیک، مدل مدیریت استراتژیک، مکاتب مدیریت استراتژیک و استراتژی بازاریابی، سطوح استراتژی، انواع طبقه بندی های استراتژی بازاریابی، چهار تیپ استراتژیک مایلز و اسنو، استراتژی های عمومی مایکل پورتر

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی

پاورپوینت استراتژی بازاریابی
تحقیق استراتژی بازاریابی
استراتژی بازاریابی
تعریف استراتژی بازاریابی
مکاتب مدیریت استراتژیک و استراتژی بازاریابی
سطوح استراتژی
انواع طبقه بندی های استراتژی بازاریابی
چهار تیپ استراتژیک مایلز و اسنو 
استراتژی های عمومی مایکل پورتر
استراتژی های چهارگانه انسوف
فرآیند تدوین استراتژی بازاریابی
تحقیقات بازار
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2349 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 69

دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های بازاریابی، در قالب ppt  و در 69 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

تعریف استراتژی بازاریابی

تعریف مدیریت استراتژیک

مدل مدیریت استراتژیک

مکاتب مدیریت استراتژیک و استراتژی بازاریابی

سطوح استراتژی

انواع طبقه بندی های استراتژی بازاریابی

چهار تیپ استراتژیک مایلز و اسنو

استراتژی های عمومی مایکل پورتر

استراتژی های چهارگانه انسوف

تعیین چشم انداز و رسالت بنگاه (هولدینگ)

عناصر بیانیه رسالت سازمان

انواع بیانیه رسالت و ماموریت

تعیین اهداف کمی و کیفی سطح بنگاه

تدوین استراتژی های سطح بنگاه

ابزار  استراتژی پورتفولیو
ماتریس بی سی جی

ماتریس جنرال الکتریک

انتقادات وارده به مدل های ترکیب فعالیت اقتصادی

استراتژی هدایتی

استراتژی سرپرستی

برنامه ریزی استراتژیک و تدوین اهداف و استراتژی سطح شرکت

انواع اهداف کیفی و کمی شرکت

ویژگی‌های اهداف بلند مدت

معیار‌های سنجش عملکرد در سطوح سازمانی

انواع استراتژی سطح شرکت

استراتژی های رشد

استراتژی های ثبات

استراتژی های کاهش

فرآیند تدوین استراتژی بازاریابی
تحقیقات بازار در مورد شدت رقابت و رقبا
ویژگی های تقسیم بازار موثر

معیارهای قسمت بندی بازار

تعیین بازار هدف

بررسی تقاضا و تعیین اهداف فروش

اهداف مالی و بازاریابی

شناسایی رفتار مصرف کنندگان بازار هدف

عوامل موثر در رفتار مصرف کننده

تفاوتهای میان فرهنگی در رفتار مصرف کننده

نگاشت ادراکی تازگی محصول- قیمت مناسب

استراتژی عناصر آمیخته بازاریابی

استراتژی های ترفیع

استراتژی تبلیغات

استراتژی توزیع

استراتژی قیمت گذاری

استراتژی محصول

استراتژی دوره عمر محصول

ویژگی های دوره عمر محصول

استراتژی های دوره عمر محصول

اجرای استراتژی بازاریابی

کنترل استراتژی بازاریابی

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " استراتژی های بازاریابی" می باشد که در حجم 69  اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی

کارآفرینی و راه اندازی کسب و کارThe project of familiarization with the regulations of entrepreneurship and starting a business

دانلود پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار فن و هنر باستان


پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار فن و هنر باستان

پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار فن و هنر باستان در 17 صفحه ورد قابل ویرایش

دانلود پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار فن و هنر باستان

پروژه کارافرینی طرح کسب و کار فن و هنر باستان
طرح توجیهی طرح کسب و کار فن و هنر باستان
کارآفرینی طرح کسب و کار فن و هنر باستان
دانلود پروژه طرح کسب و کار فن و هنر باستان
دانلود کارآفرینی طرح کسب و کار فن و هنر باستان
طرح توجیه فنی طرح کسب و کار فن و هنر باستان
توجیه اقتصادی طرح کسب و کار فن و هنر باستان
طرح کسب و کار فن و هنر باستان
طرح کس
دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی
فرمت فایل doc
حجم فایل 15 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17

پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار فن و هنر باستان در 17 صفحه ورد قابل ویرایش




فهرست عناوین

1)     شرح کسب و کار

2)     اهداف

3)     مأموریت

4)     منابع انسانی

5)     عوامل موفقیت

6)     خدمات ارائه شده در طرح

7)     نیروی انسانی مورد نیاز

8)     مشخصات مکن مورد نیاز

9)     تجهیزات

10)                        طرح بازاریابی

11)                        طرح مالی

12)                        جدول زمانبندی

13)                        میزان سرمایه و روش‌های تأمین منابع مالی

14)                        میزان دارایی‌های نقدی و غیر نقدی

15)                        هزینه‌ها و نمونه‌ی صورت حساب هزینه‌ها .

16)                        پیش بینی میزان سود و فروش


فهرست مطالب

1)     شرح کسب و کار

2)     امکان سنجی

3)     اهداف

4)     مأموریت

5)     کلید‌های موفقیت


فهرست مطالب

6)‌محصولات / خدمات

- شرح محصولات / خدمات

- هدف از تولید

- ویژگی‌های محصولات / خدمات

- محدودیت‌های محصولات / خدمات

- تعهدات شرکت

- مجوز و حقوق قانونی


فهرست مطالب

7) منابع انسانی

- ساختار مدیریتی

- نیروی انسانی

- چگونگی استخدام

- نمودار سازمانی


فهرست مطالب

8) منابع فیزیک

- فرآیند تولید

- تجهیزات

- فهرست تجهیزات (تولید)

- فهرست تجهیزات (اداری)‌

- مکان کسب و کار

- کروکی استقرار تجهیزات

- مواد اولیه

- توسعه کسب و کار


فهرست مطالب

9) طرح بازاریابی

- مشخصات رقبا

- بازار هدف و مشتریان

- شیوه قیمت گذاری

- تبلیغات

خدمات پس از فروش

- مکان فروش

فهرست مطالب

10)‌طرح مالی

- روش تأمین منابع مالی

- وام بانکی

- بدهی‌ها

- دارایی‌ها

- هزینه‌ها

- صورت حساب هزینه‌ها


فهرست مطالب

11) نمودارها

- نمودار فروش

- نمودار هزینه‌ها

- نمودار سود

- جدول زمانبندی


 

مشخصات مکان مورد نیاز:

مکانی به متراژ  با 6 اتاق و یک اتاق کنفرانس – آبدارخانه – اتاق استراحت – سالن انتظار.


 

طرح مالی :‌

- برای تأمین منابع مالی خود را چه روشی استفاده می‌کنید؟

با تهیه پروژه

- تا این تاریخ چه میزان سرمایه جذب کرده‌اید و منابع تأمین آن کدام است؟

به دلیل اینکه شرکت تازه تأسیس است. منابع قابل توجهی در نظر گرفته نشده ا ست ، با گرفتن وام

- سرمایه‌های جذب شده را چگونه باز پرداخت خواهید کرد؟

از طریق با جواب هزینه از طریق پروژه‌ها .

- در صورت برنامه‌ریزی برای دریافت وام شرح کاملی آورده شود؟

- وام دهنده:  بانک‌های رسمی و دولتی کشور بانک ملی، بانک پارسیان و ...

- شرایط و مدارک لازم: ضامن رسمی – جواز معتبر شرکتی و محمل اسکان شرکت .

- میزان وام :‌ 50 میلیون ریال

- چگونگی بازپرداخت وام: به صورت شش ماه با بهره‌ی 14%

دانلود پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار فن و هنر باستان

پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار ایجاد جایگاه سوخت CNG


پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار ایجاد جایگاه سوخت CNG

پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار ایجاد جایگاه سوخت CNG در 14 صفحه ورد قابل ویرایش

دانلود پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار ایجاد جایگاه سوخت CNG

پروژه کارافرینی ایجاد جایگاه سوخت CNG 
طرح توجیهی ایجاد جایگاه سوخت CNG 
کارآفرینی ایجاد جایگاه سوخت CNG 
دانلود پروژه ایجاد جایگاه سوخت CNG 
دانلود کارآفرینی ایجاد جایگاه سوخت CNG 
طرح توجیه فنی ایجاد جایگاه سوخت CNG 
توجیه اقتصادی ایجاد جایگاه سوخت CNG 
طرح کسب و کار ایجاد جایگاه سوخت CNG 
جایگاه 
سوخت
 CNG
دسته بندی طرح های توجیهی و کارآفرینی
فرمت فایل doc
حجم فایل 46 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 14

پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار-ایجاد جایگاه سوخت CNG در 14 صفحه ورد قابل ویرایش




    1.       صنعت و فضای کلان اقتصادی

1.1.          پیرامون صنعت مورد نظر توضیح دهید:

مکانهای سوخت گیری CNGدر گذشته در کشور ما رونق فراوانی نداشته واز آنهااستقبال چندانی نمی شده است.ولی امروزه با گذشت زمان وپیشرفت توسعه حمل و نقل و اهمیت ان در جوامع بشری و زندگی انسان و همچنین کاهش بنزین به عنوان یک عضو اصلی در صنعت حمل و نقل بشر بر این فکر بوده است که از گاز به عنوان سوخت خودرو ها و سایر وسایل نقلیه عمومی و شخصی استفاده شود.

وضعیت هر یک از شاخص‌های ذیل را در صنعت مذکور مشخص نمایید:

1.1.1.  امکان ورود به صنعت:

امکان ورود به این صنعت نیاز به ریسک و سرمایه گذاری بالا داردو حداقل سرمایه اولی مورد نیاز آن یک قطعه زمین در مکانی مناسب میباشد.

1.1.2.  قدرت چانه‌زنی تامین‌کنندگان:

چون دولت تامین کننده مواد اولیه(گاز مورد نیاز) برای این جایگاه و سایر جایگاهها میباشد به همین دلیل قدرت چانه زنی تامین کنندگان در این کاریکسان میباشد

1.1.3.  قدرت چانه‌زنی مشتریان:

چون این کار هنوز خیلی زیاد نشده و رقبای ما کم وبخاطر اینکه

 ما در مکان مناسب که محل تردد مشتریان می باشد مستقر هستیم در اولویت انتخاب های آنهاقرار می گیریم .

1.1.4.  شدت رقابت در صنعت:

با توجه به اینکه ورود به این کسب و کار آسان می باشد و متقاضیان ورود به این کسب و کار مورد حمایت دولت قرار می گیرندبه همین دلیل در آینده شدت رقابت زیاد می باشد ولی رقبای بالفعل ما در حال حاضر کم می باشند.

شدت رقابت در این صنعت با توجه به افزایش روز افزون نیاز به جایگاههای سوخت گیری CNGزیاد میباشد و هر کس با داشتن انگیزه و امکانات کافی برای ورود به این کار می تواند رقیب بالقوه ما باشد.

1.1.5.  امکان وجود کالاهای جانشین:

1.1.6. برای این کارمیتوان کالاهای جانشینی از جمله: بنزین وانرژی خورشیدی وانرژی الکتریکی وهیدروژن و دوچرخه رامی توان نام برد.

1.2.          مهمترین معضل یا مشکلی که محصول یا شرکت شما قادر است در صنعت مرتفع نماید چیست؟

با توجه به توسعه استفاده از گاز CNGبه جای بنزین واینکه بنزین موجب بسیاری از آلودگی های هوا می باشد و با توجه به مصوبه های جدید دولت در خصوص گاز سوز شدن خودروهای جدید وقدیمی و هم چنین کم بودن تعداد این جایگاهها در سطح شهر ما با احداث یک جایگاه جدیدبسیاری ازمشکلات از قبیل: کم بودن تعداد این جایگاههاو آلودگی هوا که بخاطر وجود بنزین رخ می دهد را به حداقل می رسانیم وان شاءالله که بتوانیم در اینده با احداث جایگاههای سوخت گیری CNG بیشتری این مشکلات را به صفر برسانیم.

    2.     مشخصات شرکت

2.1.          ساختار قانونی شرکت شما چگونه است؟ (موسسه/سهامی خاص/ تعاونی/...)

این کسب و کار به صورت شخص حقیقی اداره می گردد.

2.2.          چشم انداز شرکت شما چیست؟

به امید روزی که با گازسوز شدن همه خودروها شهری سالم و پاکیزه داشته باشیم وبتوانیم با احداث جایگاههای بیشتر در سطح شهرباعث صرفه جویی در زمان و مصرف سوخت مردم بشویم.

.3.3بهترین محل برای تاسیس شرکت شما در چه محلی است؟

بهترین محل در مسیر بزرگراهها و جاده هاو مکانهایی که اطراف آن منطقه باز می باشدتااز موانعی که برای احداث این کار رخ

می دهد مثل نارضایتی همسایگان و... جلوگیری شود.

2.3.          آیا به جز دفتر اصلی به مکان‌های دیگری مانند انبار و یا کارگاه نیازمندید؟

بله نیاز به یک دفتر کوچک در مکان این جایگاه می باشد.

2.4.          مساحت پیش‌بینی شده برای هر یک از بخش‌های مورد نظر شما در شرکت چقدر است؟

300m3 برای جایگاه سوخت گیری 10m برای دفتر و امور مالی

آیا امکان تامین مواد اولیه در محل پیش‌بینی شده وجود خواهد داشت؟

با توجه به اینکه دارای امکانات زیادی می باشد و کسب و کار ما در یکی از بزرگراههای این شهر احداث می شودامکان تامین مواد اولیه می باشد.

2.5.          آیامشتریان از محل پیش‌بینی شده تردد خواهند نمود؟

بله چون این کسب و کار برای رفع نیاز مشتریان در حال تردد در جاده ها و بزرگراهها احداث شده است.

2.6.          آیا نیروی کار ماهر در نزدیکی محل شرکت وجود دارد؟

بله به دلیل اینکه مراکز آموزش عالی بسیاری در سطح مشهدوجود داردکه اقدام به پرورش نیروی متخصص می کنند ودانشجویان زیادی در این زمینه در حال تحصیل هستند بنابراین نیروی کار ماهر در نزدیکی این کسب و کار وجود دارد.

2.7.          آیا شرکت شما دارای استاندارد و یا گواهینامه فعالیت از محل خاصی است؟

بله این شرکت دارای گواهینامهISO 9001  از شرکت استاندارد و جواز کسب و کار از اداره کار و امور اجتماعی می باشد.

    3.     برنامه مدیریت

3.1.          مدیر عامل شرکت را معرفی نمایید:

    4.     برنامه بازار و بازاریابی

4.1.          کسب و کار شما با کدامیک از شاخص‌های کلان اقتصادی مرتبط است؟

با توجه به اینکه سوخت CNGباعث کاهش مصرف بنزین وکاهش واردات بنزین می شودکسب و کار ما جزء تولید ناخالص ملی به حساب می آید.

4.2.          کسب و کار شما در راستای کدامیک از برنامه‌های ملی و یا منطقه‌ای است؟

به دلیل اینکه کسب وکار ما جزء برنامه های تبصره 13 می باشد و دولت به این برنامه ها اهمیت می دهد بنابراین کسب وکار ما یکی از برنامه های ملی می باشد.

4.3.             پیش بینی بازار بالقوه شما بر حسب ریال چقدر است؟ (محاسبات ذکر شود)

10800*156*1*3000= 5054400000

4.4.    وضعیت بازار پیش‌روی شما چگونه است؟ (انبساط، ثبات، انقباض)   به دلیل افزایش خودروهای گازسوز و همچنین کاهش بنزین و سهمیه بندی شدن آن واینکه نیاز مردم به گاز به عنوان سوخت خودرو افزایش می یابد بازار پیش روی ما انبساط دارد.

4.5.          تعداد نوبت خرید برای هر مشتری چند بار در سال است؟

حداکثر تعداد نوبت خرید برای هر مشتری 260 بار در هفته و حداقل آن 52بار در سال می باشد میانگین آنه 156 بار در سال می باشد.

    5.     برنامه تولید

5.1.          مهمترین تامین کنندگان شما چه کسانی هستند؟

دولت – سازمان بهینه سازی مصرف سوخت – تولید کنندگان پمپ های گاز و فشار شکن گاز

5.2.          فرآیندهای کلیدی تولید و یا ارائه خدمات خود را بیان نمایید:

تامین سوخت مورد نیاز خودروهای مشتریان

5.3.          برای توزیع محصول خود از چه روشی استفاده می‌نمایید؟

مستقیما از طریق جایگاههای سوخت گیری

5.4.          برنامه شما برای توسعه محصول چیست؟

با توجه به اینکه این صنعت در حال پیشرفت است وما در آینده با افزایش تقاضا روبرو خواهیم شدبااحداث جایگاههای سوخت گیری بیشتروتوسعه این جایگاهها سعی بر توسعه محصول خود داریم.

5.5.          ملاحظات زیست محیطی کسب و کار شما چیست ؟

به دلیل اینکه ما سوخت سالمتری نسبت به بنزین به مردم ارائه می دهیم باعث کاهش آلودگی هوا می شویم.

دانلود پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار ایجاد جایگاه سوخت CNG

دانلود بازمهندسی فرایند کسب و کار، راه حل بحران یا ضرورت


بازمهندسی فرایند کسب و کار، راه حل بحران یا ضرورت

طراحی مجدد فرایند کسب و کار‏، بازمهندسی، بحران، تصمیم

دانلود بازمهندسی فرایند کسب و کار، راه حل بحران یا ضرورت

Business process redesign
Reengineering Crisis Decision
دسته بندی مقالات ترجمه شده
فرمت فایل doc
حجم فایل 328 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 9

Business Process Reengineering, a Crisis Solution or a Necessity



This case study shows that the company decided to implement Business Process
Reengineering (BPR) not only because external environment had changed, but also due to
its obsolete business processes and organizational structure. The article will highlight the
importance of the organizations' focusing on sub-goals, in order to finally reach the desired
result in the organization's main goals. When rapid evolution has become the fundamental
contemporary coordinate, reengineering is a form of company innovative reaction in terms
of intensifying competition and globalization. Remodeling the Company in phases of crisis,
when time pressure reduces the type and number of solutions that can be adopted, without
effective leadership, can lead in most cases to failure. The effect of redesigning the business
processes depends on how well it is implemented, coordinated and monitored.

 

 

بازمهندسی فرایند کسب و کار، راه حل بحران یا ضرورت

 

چکیده

این مطالعه­ی موردینشان می‏دهد که شرکت تصمیم به پیاده سازی‏بازمهندسی فرایند کسب و کار‏ (BPR) گرفت نه تنها به خاطر تغییر محیط خارجی بلکه به دلیل منسوخ بودن فرایند کسب و کار‏ و ساختار سازمانی. این مقاله اهمیت تمرکز سازمان بر اهداف فرعی را به منظور رسیدن به نتیجه مورد نظر سازمان در اهداف اصلی نمایان می‏سازد. جائیکه تحول سریع تبدیل بهویژگی اساسی معاصر شده است، بازمهندسی شکلی از واکنش نوآورانه‏یشرکت از نظر تشدید رقابت و جهانی شدن است. بازسازی شرکت در مرحله بحران، زمانی که فشار زمان موجب کاهش نوع و تعدادراه حل‏های قابل انتخابمی‏شود، بدون رهبری موثر، می‏تواند در بسیاری از موارد به شکست منجر شود. اثر طراحی مجدد فرایندهای کسب و کار‏ بستگی به چگونگی پیاده­سازی‏، هماهنگ و نظارت بر آن­ها دارد.

 

 

دانلود بازمهندسی فرایند کسب و کار، راه حل بحران یا ضرورت